РОЗВИТОК ЧИТАЦЬКИХ ІНТЕРЕСІВ здобувачів освіти

Головне завдання бібліотеки - формування особистості дитини, розвиток її духовних, пізнавальних і творчих можливостей, завдяки творчому пошуку нових нетрадиційних форм пропаганди літератури серед читачів-дітей, підвищення професійного рівня бібліотечних та педагогічних працівників, їх професійної майстерності та бібліотечної культури. Бібліотека продовжить роботу щодо популяризації Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про мови», «Про загальну середню освіту», програми «Діти України» та інших нормативних документів./Files/photo_2023-10-20_23-58-38.jpg

Робота бібліотеки спрямована на:

- допомогу учням в оволодінні знаннями та закріплення їх бібліотечними засобами;

- удосконалення культури читання учнів, прищеплення їм навиків самостійної роботи з книгою;

- підвищення методичної, педагогічної майстерності вчителів шляхом популяризації педагогічної літератури та інформації про неї;

- виховання бережливого ставлення до шкільних підручників, книг;

- подальший розвиток інформативної функції шкільної бібліотеки, як інформаційно-культурного центру школи;

- активізацію морального, патріотичного, естетичного та екологічного виховання;

- створення оптимальних умов формування та розвитку особистості школяра через пробудження актуалізованого інтересу до читання;

- популяризації правових знань.

Буде проводитися робота щодо покращення складу універсального фонду бібліотеки, його поповнення та зберігання.

Робота бібліотеки буде спрямована на інформаційне забезпечення всіх аспектів навчально-виховного процесу школи у засвоєнні програмних та факультативних знань, самоосвіті школярів, створення інформаційного банку за освітніми проектами, технологіями, програмами та методиками викладання.

На бібліотеку покладаються також завдання .

· Консультативної роботи, котра містить :

- індивідуальні та групові консультації;

- аналіз анкетування;

- психологія читача різного віку;

- співпраця бібліотекаря з педагогічним колективом для заохочення дітей до читання;

- педагогіка читання.

· Надання методичної та організаційної допомоги класним керівникам у проведенні заходів щодо збереження у дітей дбайливого ставлення до книги.

· Масова робота з користувачами: організація книжкових виставок, проведення свят, літературних вечорів, вікторин, конференцій, диспутів, бібліотечних уроків, презентацій тощо.

· Індивідуальна робота з користувачами: індивідуальні бесіди про прочитану книгу, консультації щодо вибору літератури, створення комфортного бібліотечного середовища.

· Поповнення новими матеріалами бібліотечної сторінки на сайті закладу.

· Поповнення фонду навчальних презентацій для учнів та вчителів навчального закладу.

· Створення та ведення предметної електронної бази даних текстів художніх творів, яких не вистачає в друкованому вигляді.

Отже, основні завдання, які стоять перед бібліотекою в навчальному році:

- забезпечення корисною інформацією школярів, гарантування її швидкого доступу, знаходження та передачі;

- використання в роботі бібліотеки інформаційних ресурсів на різних сучасних носіях;

- сприяння безперервній освіті шляхом забезпечення ресурсів та створення атмосфери, необхідної для засвоєння матеріалу;

- надання допомоги в знаходженні, виборі та використанні інформаційних матеріалів;

покращення якості життя шляхом виховання національної самосвідомості, передачі естетичного досвіду, розвитку навичок сприйняття мистецтва, стимулювання здібностей обдарованих дітей до творчості та розвитку гармонійних людських стосунків;

- виховання інформаційної культури, навчання доступу до інформації, формування навичок роботи з інформацією та допомога у застосуванні їх на практиці.

/Files/зображення_viber_2023-09-15_20-28-04-213.jpg /Files/зображення_viber_2023-09-15_20-28-04-849.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 106