/Files/images/nklyuzya/1= (2).png/Files/Рисунок1.png

/Files/images/nklyuzya/2= (1).png

/Files/images/nklyuzya/3=.png

/Files/норм.докум 2023 інклюзія навантаження.png

Інклюзивне навчання – крок до забезпечення рівних можливостей

Відповідаючи сучасним викликам у Балаклійському ліцеї № 1 ім. О. А. Тризни у

2023/2024 н.р. організовані 5 класів з інклюзивним навчанням (1-А,3-А, 4-Б, 5-В, 6-А), шестеро здобувачів освіти, які мають певні особливості розвитку.

Для організації роботи у даних класах введено посаду асистента вчителя, сформовано команду супроводу, використовуються інтерактивні методи навчання з використанням новітніх інформаційних технологій. Відбувається постійна підтримка інноваційної діяльності вчителя, сприяння освіті й самоосвіті педагогів. Освітній заклад тісно співпрацює з районним інклюзивно-ресурсним центром, спеціалісти якого надають рекомендації щодо впровадження стандартів інклюзивної освіти. На основі висновків про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дітей з особливими освітніми потребами, вчителями, які співпрацюють з ними, розроблені індивідуальні плани розвитку.

Велика увага приділяється корекції особистісного та когнітивного розвитку учнів. Відбувається тісна співпраця вчителів, які працюють у даних класах, батьків та практичного психолога. Важливим чинником соціальної адаптації дітей з особливими освітніми потребами в закладі освіти є забезпечення їх емоційної рівноваги. Один із методів її досягнення – подолання невпевненості та відчуття страху перед навколишнім середовищем, тож є доцільним у процесі малювання фарбами, олівцями та крейдою звільнятися від страху, напруження та негативних переживань. Зокрема, поряд із традиційними, орієнтованими на об’єктивні кількісно-якісні показники виконання роботи, береться до уваги й суб’єктивні: старанність дитини, її готовність до роботи над удосконаленням завдання, мотивацію та добрі наміри. Як свідчать наукові дослідження, при командній роботі приймаються більш обґрунтовані та якісні рішення, а наслідки діяльності кращі.

Важливим фактором, безперечно, є командний дух і почуття приналежності, які сприяють плідній співпраці задля кращого майбутнього кожного учасника освітнього процесу.

/Files/images/nklyuzya/1.png

/Files/images/nklyuzya/2.png/Files/images/nklyuzya/3.png /Files/images/nklyuzya/4.png /Files/images/nklyuzya/5.png /Files/images/nklyuzya/6.png /Files/images/nklyuzya/7.png /Files/images/nklyuzya/8.png /Files/images/nklyuzya/9.png/Files/images/nklyuzya/10.png /Files/images/nklyuzya/11.png /Files/images/nklyuzya/12.png /Files/images/nklyuzya/13.png /Files/images/nklyuzya/14.png /Files/images/nklyuzya/15.png /Files/images/nklyuzya/16.png /Files/images/nklyuzya/17.png /Files/images/nklyuzya/18.png/Files/images/nklyuzya/19.png/Files/images/nklyuzya/20.png /Files/images/nklyuzya/21.png /Files/images/nklyuzya/22.png/Files/images/nklyuzya/23.png

ПОРАДИ БАТЬКАМ

/Files/images/storya/йййййййй.jpg

1. Ніколи не жалійте дитину через те, що вона не така, як усі.

2. Даруйте дитині свою любов та увагу, однак не забувайте про інших членів родини, котрі її теж потребують.

3.Не дивлячись ні на що, зберігайте позитивне ставлення і уявлення про свою дитину.

4.Організуйте свій побут так, щоб ніхто в сім'ї не відчував себе «жертвою», відмовляючись від свого особистого життя.

5.Не відгороджуйте дитину від обов'язків і проблем. Вирішуйте всі справи разом з нею.

6.Слідкуйте за своєю зовнішністю. Дитина повинна гордитися вами.

7.Не бійтеся в чомусь відмовити дитині, якщо вважаєте її вимоги надмірними.

8.Частіше розмовляйте з дитиною. Пам'ятайте, що ні телевізор, ні радіо не замінять їй вас.

9.Не обмежуйте дитину в спілкуванні з ровесниками.

10.Частіше звертайтеся за порадами до педагогів тапсихологів.

11.Звертайтеся до родин, у яких є діти. Передавайте свій досвід і переймайте чужий.

12.Пам'ятайте, що дитина коли-небудь подорослішає і їй доведеться жити самостійно. Готуйте її до самостійного життя. Говоріть з нею про майбутнє.

Кiлькiсть переглядiв: 438